γαλλικά electro pop αυτοκίνητα

RENAULT

«Το να εφευρίσκεις το μέλλον σημαίνει να χτίζεις πάνω σε 127 χρόνια προόδου. Βλέπουμε το αυτοκίνητο ως μια βιώσιμη, έξυπνη και συνδεδεμένη λύση κινητικότητας. Δημιουργούμε αυτοκίνητα για να ζεις πραγματικά μαζί τους, σε αρμονία με την εποχή τους και με τις προσδοκίες όλων.»


Fabrice Cambolive 
CEO Renault     

Λεπτομέρεια του R4 - Brand Renault
δημιουργός αυτοκινήτων που ζεις μαζί τους
Για περισσότερα από 127 χρόνια, η Renault δημιουργεί πρωτοποριακά οχήματα και τοποθετεί την καινοτομία στην υπηρεσία των προσδοκιών σου. Σχεδίαση, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια: τα οχήματά μας εξελίσσονται μαζί σου. Κάθε Renault είναι μια εμπειρία που αξίζει να ζήσεις.

η κορυφαία σε πωλήσεις γαλλική μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο*             
n° 1      

διεθνής παρουσία                
+ 120 χώρες  

* Το 2024, η Renault πούλησε 1.577.351 οχήματα (επιβατικά + ελαφρά επαγγελματικά). Εσωτερική πηγή Renault 2025.


Λήψη εσωτερικού ενός αυτοκινήτου Renault - Brand Renault
τεχνολογία στην υπηρεσία της εμπειρίας
Το σύστημα πολυμέσων openR Link με Google built-in¹, η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή solarbay®² με ρυθμιζόμενη σκίαση, το πρόγραμμα human first³: κάθε καινοτομία εξασφαλίζει άνεση, προστασία και απόλαυση στην οδήγηση. Το όραμά μας: τεχνολογία στην υπηρεσία των ανθρώπων.     

ενεργά διπλώματα ευρεσιτεχνίας*          
+ 12 000      

 

* Το Renault Group δεν έχει πάψει ποτέ να καινοτομεί και σήμερα διαθέτει περισσότερα από 12.000 ενεργά διπλώματα ευρεσιτεχνίας, που αποτελούν το πνευματικό του κεφάλαιο. Εσωτερική πηγή Renault 2024.


Λεπτομέρεια του R5 - Brand Renault
E-Tech, στην αιχμή του εξηλεκτρισμού
Πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη, η Renault εφαρμόζει την τεχνολογία E-Tech σε ολόκληρη τη γκάμα αυτοκινήτων της: 100% electric, full hybrid self-charging και hyper hybrid plug-in. Με τη Renault, ο εξηλεκτρισμός σημαίνει πρόοδο προσιτή σε όλους.

εξηλεκτρισμένα οχήματα που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2024*            
1 στα 2      

πωλήσεις υβριδικών οχημάτων στην Ευρώπη το 2024**            
n° 2 

* Το 49% των πωλήσεων της Renault στην Ευρώπη το 2024 αφορούσε εξηλεκτρισμένα οχήματα. Εσωτερική πηγή Renault 2025.  

** Η Renault κατέλαβε τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή αγορά υβριδικών οχημάτων το 2024. Εσωτερική πηγή Renault 2025. 


Λεπτομέρεια εσωτερικού αυτοκινήτου Renault - Brand Renault
βιώσιμη δέσμευση⁴
Η Renault δεσμεύεται έμπρακτα με πολλούς τρόπους: μειώνοντας τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου⁵, αξιοποιώντας ανακυκλωμένα υλικά⁶, ανακυκλώσιμα υλικά⁷ και δίνοντας δεύτερη ζωή στους πόρους, μέσω του Ευρωπαϊκού εργοστασίου της Refactory που είναι αφιερωμένο στην κυκλική οικονομία.     

ελάχιστο ποσοστό ανακύκλωσης των οχημάτων μας*            
85%      

στόχος 2030 για χρήση ανακυκλωμένων υλικών ή υλικών από την κυκλική οικονομία⁶ στα οχήματά μας**             
33% 

* Οχήματα τουλάχιστον 85% ανακυκλώσιμα σύμφωνα με την Οδηγία 2005/64, γνωστή ως Οδηγία 3R.

** Ως σταθμισμένος μέσος όρος των όγκων παραγωγής, που περιλαμβάνει υλικά που έχουν ανακυκλωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14021, καθώς και υπολείμματα παραγωγής που έχουν επανενσωματωθεί στις βιομηχανικές διαδικασίες κατασκευής.     


φωτογραφία από το festiv4L με πλήθος κόσμου - Brand Renault
electro pop κουλτούρα
Γαλλικό σύμβολο για περισσότερα από 127 χρόνια, η Renault χτίζει συνεχώς τη σχέση της μαζί σου μέσα από ισχυρές συνεργασίες, δημοφιλή event και μεγάλα πολιτιστικά project. Κάθε πρωτοβουλία είναι μια ευκαιρία να συναντηθούμε και να μοιραστούμε το κοινό μας πάθος.


ανακαλύψτε ακόμα

¹ Το σύστημα πολυμέσων openR Link προσαρμόζεται στο προφίλ οδήγησής σας με λειτουργίες, υπηρεσίες και εφαρμογές.
Το openR Link με Google built-in σας δίνει πρόσβαση σε εξατομικευμένα δρομολόγια και εφαρμογές, για μια εμπειρία οδήγησης προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας.
Το openR Link περιλαμβάνει Google Maps για πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο, Google Assistant για φωνητικό έλεγχο λειτουργιών και Google Play για εφαρμογές ενσωματωμένες στο όχημα.
Google, Google Play, Google Maps, Waze και άλλα σήματα αποτελούν εμπορικά σήματα της Google LLC.

² Προαιρετικά, ανάλογα με την έκδοση.

³ Το πρόγραμμα "human first" που ξεκίνησε η Renault το 2023, παρουσιάζει στο ευρύ κοινό όλες τις πρωτοβουλίες ασφάλειας της μάρκας και τοποθετεί τη Renault ως μια μάρκα με τεχνολογική υπεροχή και ανθρώπινο χαρακτήρα.

⁴ Η μάρκα Renault εντάσσεται πιο ολοκληρωμένα στον Όμιλο Renault, ο οποίος ακολουθεί πολιτική βιώσιμης ανάπτυξης βασισμένη σε τρεις πυλώνες: περιβαλλοντικό, κοινωνιοκεντρικό και κοινωνικό. Εσωτερική πηγή βιωσιμότητας - Renault Group

⁵ Το Renault Group δεσμεύεται να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από την προμήθεια υλικών και εξαρτημάτων και από τη χρήση οχημάτων κατά 27% μεταξύ 2019 και 2030, καθώς και τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές από τους χώρους του Group κατά 62%.

⁶ 33% υλικών από την κυκλική οικονομία στα οχήματά μας μέχρι το 2030, ως σταθμισμένος μέσος όρος των όγκων παραγωγής, που περιλαμβάνει υλικά που έχουν ανακυκλωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14021, καθώς και υπολείμματα παραγωγής που έχουν επανενσωματωθεί στις βιομηχανικές διαδικασίες κατασκευής.

⁷ Οχήματα που είναι τουλάχιστον 85% ανακυκλώσιμα σύμφωνα με την Οδηγία 2005/64, γνωστή ως Οδηγία 3R.